پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183309
حجت الاسلام سيد محمدرضا علوي گفت:
براي نماز اول وقت اهميت زيادي قائل شويم
تاریخ انتشار : 1394/07/29 10:46:58
نمایش : 2035
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان، امام حسين عليه السلام و ياران با وفايش در روز عاشورا نماز خوف را برپا داشتند ما نيز وظيفه داريم به پاسداشت خون شهداي دشت کربلا براي نماز اول وقت اهميت زيادي قائل شويم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همزمان با دهه اول ماه محرم، مجلس عزاداري امام حسين (عليه السلام) و ياران با وفايش در هيئت رزمندگان فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام سيد محمدرضا علوي،پيرامون اهميت و جايگاه والاي دين و دينداري در جمع عزاداران حسيني به ايراد سخن پرداخت و گفت: عمل به دين کاري بسيار آسان است و قيام امام حسين عليه السلام نشانه دفاع از دين و قرآن بود.

علوي ،‌ به جايگاه رفيع و ارزشمند قرآن و تأثير آيات آن در رشد و تعالي شخصيت انسانها اشاره کرد و با تشريح دو مورد از ارکان دين اسلام ،‌اظهار کرد: اين دو رکن، که از آنها به عنوان شاه کليد دين نام برده شده است يکي نماز است و مورد ديگر قدم برداشتن در راه امام حسين عليه السلام و اهداف ايشان .

علوي در ادامه بيان کرد: اگر نماز انسان مورد قبول در گاه حق تعالي واقع شود بدون شک تمام اعمال ديگر انسان نيز قبول خواهد شد.

وي، گفت: همانطور که امام حسين عليه السلام و ياران با وفايش در روز عاشورا نماز خوف را برپا داشتند ما نيز وظيفه داريم به پاسداشت خون شهداي دشت کربلا براي نماز اول وقت اهميت زيادي قائل شويم.

وي نماز اول وقت و قدم در راه اهداف امام حسين عليه السلام  را  دو رکن و شاه کليد دين دانست

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه فارسان، حضور در مجالس عزاي امام حسين عليه السلام و نوکري براي اين امام همام را مشابه پناه بردن به کشتي نجات دانست و در مورد اهميت و ارزش والاي اشک ريختن و عزاداري در سوگ و عزاي امام حسين عليه السلام، خاطرنشان کرد: طبق روايات در قيامت تمام چشمها گريان هستند؛ مگر چشمي که براي امام حسين عليه السلام و يارانش گريسته باشد.

ذکر مصيبت براي امام حسين عليه السلام و يارانش و نوحه و سينه زني از ديگر برنامه هاي اين مراسم معنوي بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html